Kabanospol z siatką BrandNet®

Dzisiejsi konsumenci stają się coraz bardziej wymagający i świadomi tego, co lubią i chcą kupić. Mnogość anonimowych de facto wyrobów wyłożonych w sklepowej ladzie sprawia, że podejmowane decyzje są loteryjne.

Klient podczas zakupów chciałby sugerować się marką, ale nie ma takiej możliwości. Instancją opiniotwórczą jest najczęściej sprzedawca, który doradza, kierując się własnym doświadczeniem i preferencjami. Siatka BrandNet® oddaje głos samemu produktowi. Znikają pośrednicy.

Kabanospol to nasz kolejny Klient, który wdrożył siatkę z tasiemką. Na ten wybór wpłynęła i otwartość firmy na zmiany, i dogłębna analiza czynników determinujących rozwój sprzedaży. Bo konsument powinien wiedzieć, z czego wybiera. Tym bardziej, że marka Kabanospol to najwyższa jakość wędlin.

Tasiemka BrandNet® tworzy kontekst. Jest punktem odniesienia, wokół którego narasta system skojarzeń. Daje możliwość podjęcia decyzji, a tym samym pozwala klientowi mieć realny wpływ na to, co kupuje. To klasyczne win-win, gdzie zwycięzcą jest zarówno konsument, jak i producent.

Kabanospol z Wielopola to smak, którego szukasz!

Artykuły Podobne

LinkedIn @GrupaNomax

LinkedIn

Blog Ekspercki Blog

pl

Newsletter

Aktualności. Nowości produktowe. Bieżące wydarzenia