Dzisiejsi konsumenci stają się coraz bardziej wymagający i świadomi tego, co lubią i chcą kupić. Mnogość anonimowych de facto wyrobów wyłożonych w sklepowej ladzie sprawia, że podejmowane decyzje są loteryjne.
Klient podczas zakupów chciałby sugerować się marką, ale nie ma takiej możliwości. Instancją opiniotwórczą jest najczęściej sprzedawca, który doradza, kierując się własnym doświadczeniem i preferencjami. Siatka BrandNet® oddaje głos samemu produktowi. Znikają pośrednicy.
Kabanospol to nasz kolejny Klient, który wdrożył siatkę z tasiemką. Na ten wybór wpłynęła i otwartość firmy na zmiany, i dogłębna analiza czynników determinujących rozwój sprzedaży. Bo konsument powinien wiedzieć, z czego wybiera. Tym bardziej, że marka Kabanospol to najwyższa jakość wędlin.
Tasiemka BrandNet® tworzy kontekst. Jest punktem odniesienia, wokół którego narasta system skojarzeń. Daje możliwość podjęcia decyzji, a tym samym pozwala klientowi mieć realny wpływ na to, co kupuje. To klasyczne win-win, gdzie zwycięzcą jest zarówno konsument, jak i producent.
LinkedIn @GrupaNomax
Blog Ekspercki Blog
Design Thinking w praktyce, czyli jak ugryźć tradycję we współczesnym zakładzie mięsnym?
Na dzisiejszym rynku produkcji wyrobów mięsnych funkcjonuje wiele sprawnie działających, dużych zakł...
Czytaj więcej