Kariera

Skuteczna działalność firmy opiera się na dynamicznym zespole pracowników, dlatego też dokładamy wszelkich starań, żeby to właśnie kreatywni, pełni energii pracownicy stanowili jeden z filarów naszej działalności.

 

Firma Nomax Trading jest otwarta na współpracę z doświadczonymi pracownikami, a także z osobami dopiero rozpoczynającymi swoją karierę. Jeżeli jesteś kreatywny, gotowy na nowe wyzwania, masz głowę pełną pomysłów, w których chcesz się realizować – wyślij swoją aplikację (cv oraz list motywacyjny) na adres email: rekrutacja@nomax.pl z zaznaczeniem stanowiska lub działu, który Cię interesuje lub odpowiedz na konkretną ofertę pracy.

Jak rozpocząć przygodę z nami?

  • 1

    ETAP I APLIKACJA

    Nasze oferty pracy są dostępne na stronie internetowej oraz na portalach internetowych publikujących ogłoszenia o pracy.

     

    Aby wziąć udział w rekrutacji należy przesłać swoje cv oraz list motywacyjny lub wypełnić kwestionariusz osobowy.

  • 2

    ETAP II ROZMOWA KWALIFIKACYJNA

    Na podstawie analizy zgłoszeń aplikacyjnych oraz innych nadesłanych dokumentów wybrani kandydaci są zapraszani na rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie spółki z pracownikiem działu personalnego i przyszłym przełożonym.

     

    W zależności od potrzeb rozmowa może się odbywać dwuetapowo, o czym kandydat zostanie poinformowany w czasie pierwszej wizyty.

     

    Podczas spotkania chcemy poznać doświadczenie zawodowe, wykształcenie, umiejętności i preferencje, a także oczekiwania wobec firmy i powody, dla których Kandydat zainteresował się danym stanowiskiem.

  • 3

    ETAP III

    Ustalenie warunków zatrudnienia dla wybranych kandydatów lub informacja odmowna dla osób, którym nie została przedstawiona oferta pracy.

Dostępne stanowiska

Koordynator ds. Administracyjnych

(obsługa Sekretariatu)
miejsce pracy: Piekary Śląskie

Opis stanowiska :

  • Odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu i dbanie o wizerunek firmy.
  • Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej.
  • Obsługa centrali telefonicznej i urządzeń biurowych.
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji oraz dokumentów.
  • Archiwizacja dokumentacji firmowej.
  • Organizacja i obsługa spotkań biznesowych.
  • Zaopatrzenie firmy w materiały biurowe i artykuły spożywcze.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe.
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Praktycznaznajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
  • Komunikatywność i umiejętność budowania dobrych relacji interpersonalnych

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
  • Dofinansowanie do korzystania z obiektów sportowych i rekreacyjnych.

 

Prosimy o przesyłanie CV drogą elektroniczną w temacie umieszczając nazwę stanowiska na adres e-mail: rekrutacja@grupanomax.pl. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

W CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym przekazanie moich danych podmiotom w Grupie Nomax, tj. spółkom zależnym i powiązanym z Nomax Investments sp. z o.o., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016r., zwanym RODO). Jednocześnie wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”

Aplikuj już teraz
pl

Newsletter

Aktualności. Nowości produktowe. Bieżące wydarzenia