Jak wynika z badań, większość konsumentów zwraca uwagę na pochodzenie danego produktu, a fakt że został wyprodukowany w Polsce jest zachętą do jego zakupu.
Na nasze decyzje zakupowe wpływają również emocje, czyli to co czujemy wobec danego produktu i tu ogromne znaczenie ma opakowanie. Do tej pory tworzenie atrakcyjnego komunikatu marketingowego było zarezerwowane jedynie dla produktów plasterkowanych i dostępnych w opakowaniach. Natomiast w dalszym ciągu ponad 55% kupujących wędliny w Polsce zaopatruje się w tzw. kanale tradycyjnym: sklepach mięsnych, sklepach osiedlowych, targowiskach, a także stoiskach mięsnych w supermarketach.
Dzięki zastosowaniu innowacyjnej siatki z tasiemką BrandNet® możemy podkreślić istotne dla Klienta właściwości produktu w postaci: szczególnej jakości, składu, wyjątkowego smaku czy pochodzenia wędliny.
BrandNet® to znakomity sposób na ułatwienie decyzji zakupowej, a wiadomo że brak rozpoznawalności produktu może być hamulcem jego sprzedaży.
W celu uzyskania odpowiedzi na wszystkie pytania zapraszamy do kontaktu z naszymi menadżerami sprzedaży i działem obsługi klienta.
LinkedIn @GrupaNomax
Blog Ekspercki Blog
Design Thinking w praktyce, czyli jak ugryźć tradycję we współczesnym zakładzie mięsnym?
Na dzisiejszym rynku produkcji wyrobów mięsnych funkcjonuje wiele sprawnie działających, dużych zakł...
Czytaj więcej