BrandNet® - Zadbaj o czytelny komunikat

Jak wynika z badań, większość konsumentów zwraca uwagę na pochodzenie danego produktu, a fakt że został wyprodukowany w Polsce jest zachętą do jego zakupu.

Na nasze decyzje zakupowe wpływają również emocje, czyli to co czujemy wobec danego produktu i tu ogromne znaczenie ma opakowanie. Do tej pory tworzenie atrakcyjnego komunikatu marketingowego było zarezerwowane jedynie dla produktów plasterkowanych i dostępnych w opakowaniach. Natomiast w dalszym ciągu ponad 55% kupujących wędliny w Polsce zaopatruje się w tzw. kanale tradycyjnym: sklepach mięsnych, sklepach osiedlowych, targowiskach, a także stoiskach mięsnych w supermarketach.

Dzięki zastosowaniu innowacyjnej siatki z tasiemką BrandNet® możemy podkreślić istotne dla Klienta właściwości produktu w postaci: szczególnej jakości, składu, wyjątkowego smaku czy pochodzenia wędliny.

BrandNet® to znakomity sposób na ułatwienie decyzji zakupowej, a wiadomo że brak rozpoznawalności produktu może być hamulcem jego sprzedaży.

W celu uzyskania odpowiedzi na wszystkie pytania zapraszamy do kontaktu z naszymi menadżerami sprzedaży i działem obsługi klienta.

  • BrandNet<sup>®</sup>
    BrandNet®
  • BrandNet<sup>®</sup>
    BrandNet®
  • BrandNet<sup>®</sup>
    BrandNet®
  • BrandNet<sup>®</sup>
    BrandNet®
  • BrandNet<sup>®</sup>
    BrandNet®
  • BrandNet<sup>®</sup>
    BrandNet®
  • BrandNet<sup>®</sup>
    BrandNet®
  • BrandNet<sup>®</sup>
    BrandNet®
  • BrandNet<sup>®</sup>
    BrandNet®
  • BrandNet<sup>®</sup>
    BrandNet®
  • BrandNet<sup>®</sup>
    BrandNet®
  • BrandNet<sup>®</sup>
    BrandNet®
  • BrandNet<sup>®</sup>
    BrandNet®
  • BrandNet<sup>®</sup>
    BrandNet®
  • BrandNet<sup>®</sup>
    BrandNet®
  • BrandNet<sup>®</sup>
    BrandNet®
  • BrandNet<sup>®</sup>
    BrandNet®
  • BrandNet<sup>®</sup>
    BrandNet®

Artykuły Podobne

LinkedIn @GrupaNomax

LinkedIn

Blog Ekspercki Blog

pl

Newsletter

Aktualności. Nowości produktowe. Bieżące wydarzenia