Siatki wędliniarskie z Twoim logo lub marką produktu

W różnych kanałach dystrybucji dostępny asortyment składa się dziś nawet z kilkunastu tysięcy produktów. W obliczu tak szerokiego wyboru konsument często nie wie, na co się zdecydować. Niejednokrotnie zakupów dokonujemy instynktownie, działając pod wpływem impulsu. Zwykle to właśnie opakowanie danego towaru jest jego jedynym rzecznikiem, a atrakcyjny i funkcjonalny wygląd urasta dziś do roli kluczowego elementu promocji wyrobu. Z tego też powodu warto wyróżnić swój produkt – szczególnie w tradycyjnej ladzie chłodniczej, gdzie większość wędlin nie posiada oznaczeń w postaci brandu producenta. Mając to na uwadze, Grupa Nomax zaprojektowała narzędzie w postaci siatki wędliniarskiej z tasiemką BrandNet® służące producentom, którzy chcą w innowacyjny sposób zwrócić uwagę konsumentów na swoje produkty.

Premiera produktu, jakim jest tasiemka BrandNet® miała miejsce w maju ubiegłego roku podczas międzynarodowych targów IFFA, organizowanych co trzy lata we Frankfurcie nad Menem. To właśnie tam przedstawiciele firmy Gzella po raz pierwszy poznali możliwości nowej siatki. Idea produktu zainspirowała ich do zmiany sposobu pakowania swoich produktów, umożliwiającą lepszą ekspozycję w ladzie tradycyjnej. W procesie prób technologicznych w siedzibie zakładu produkcyjnego Gzella zaistniała ścisła współpraca technologów, product managera oraz handlowców ze strony Grupy Nomax oraz Gzella, aby jak najlepiej dopasować się do potrzeb ostatecznych odbiorców, czyli klienta detalicznego.

Siatka BrandNet® zastąpiła folię zbiorczą, czyli dotychczasowy sposób brandowania wyrobów mięsnych firmy Gzella. Efektem współpracy jest funkcjonalne opakowanie, będące nośnikiem brandu, które pełni kluczową rolę w procesie podejmowania decyzji zakupowej przez konsumenta i umożliwia identyfikację wyrobów firmy Gzella spośród innych znajdujących się w ladzie chłodniczej. BrandNet® to innowacyjne rozwiązanie, któreświetnie sprawdza się także w kanale dystrybucji hurtowej, gdzie na co dzień konkuruje z wyrobami innych producentów.

- Zastosowanie siatki z tasiemką BrandNet® to zabieg mający wesprzeć naszych odbiorców hurtowych oraz zwrócić uwagę konsumentów w różnych kanałach dystrybucji. Firma Gzella aktywnie wspiera działania promocyjne i marketingowe, podkreślając przy tym najwyższą jakość wyrobów z Borów Tucholskich – wyjaśnia Karolina Kawczyńska-Braciszewska, Dyrektor Marketingu w Gzella. Umieszczenie przekazu marketingowego bezpośrednio na produkcie ma na celu przyciągnąć uwagę, zainteresować nim, a jednocześnie przekazać odpowiedni komunikat i zwiększyć rozpoznawalność naszej marki wśród konsumentów wędlin.

Firma Gzella konsekwentnie realizuje przyjętą strategię marketingową, której celem jest utrzymanie wizerunku marki kojarzącej się w produktami regionalnymi, o niezmiennie wysokiej jakości. Wykorzystując nowy sposób obrandowania, klienci poszukujący Wędlin z Borów Tucholskich mają możliwość samodzielnej identyfikacji produktu w ladzie tradycyjnej, dzięki czemu mogą wybrać produkt swojej ulubionej marki, cechujący się znaną jakością i smakiem.Siatka BrandNet® oddziałuje na klientów poprzez zastosowanie kolorystyki marki Gzella, dzięki czemu skupia uwagę klientów angażując wzrok, jako najważniejszy ze zmysłów odpowiedzialnych za impulsywność zakupową.

Innowacyjność siatki z tasiemką BrandNet® pozwala na istotne dla klienta podkreślenie konkretnych właściwości produktów w postaci szczególnej jakości, składu, wyjątkowego smaku czy pochodzenia wędliny – mówi Marek Stępel, product manager w Grupie Nomax. Konsumenci sięgają po te produkty, które znają i lubią. Brak rozpoznawalności produktu może być hamulcem jego sprzedaży. BrandNet®to znakomity sposób na ułatwienie decyzji zakupowej – dodaje.

Wykorzystanie siatki z tasiemką BrandNet® ułatwia wprowadzenie nowych produktów w ofercie zakładu, a jednocześnie identyfikuje produkt i markę producenta, stanowiąc element reklamy towaru na półce. Dzięki nowemu opakowaniu wędlina już na pierwszy rzut oka komunikuje odbiorcy swoje pochodzenie, mogą skłonić go do jej zakupu. To, co dotychczas zarezerwowane było jedynie dla produktów plastrowanych i dostępnych w opakowaniach w ladzie nowoczesnej, teraz sprawnie oddziałuje na konsumentów kupujących wyroby z lady tradycyjnej. Ponad 55% kupujących wędliny w Polsce zaopatruje się w tzw. kanale tradycyjnym: sklepach mięsnych, sklepach osiedlowych, targowiskach, a także stoiskach mięsnych w hipermarketach i supermarketach -  właśnie do tej grupy skierowany jest przekaz umieszczony na tasiemce BrandNet®.Gzella. Wędliny z Borów Tucholskich to marka, której doskonale wysmakowana oferta zasługuje na wyróżnienie, a doskonałym środkiem do realizacji tego celu jest zastosowanie siatki BrandNet® wpływającej dodatnio na identyfikację produktu w ladzie chłodniczej.

Dowiedz się więcej - www.brandnet.nomaxtrading.eu

  • BrandNet<sup>®</sup>
  • BrandNet<sup>®</sup>
  • BrandNet<sup>®</sup>
  • BrandNet<sup>®</sup>

LinkedIn @GrupaNomax

LinkedIn

Blog Ekspercki Blog

pl

Newsletter

Aktualności. Nowości produktowe. Bieżące wydarzenia