Rok 2018 - Zobacz, co się u nas działo!

Rok 2018 w Grupie Nomax obfitował w liczne wydarzenia. Zachęcamy do zapoznania się z krótkim podsumowaniem ostatnich 12 miesięcy!

Warsztaty Design Thinking

Na przestrzeni 2018 roku realizowaliśmy cykl warsztatów z klientami, wykorzystując w tym celu warsztaty Design Thinking. Jest to metoda projektowania produktów, która pozwala na dogłębne zrozumienie problemów i potrzeb użytkowników naszych opakowań. Warsztaty to element realizacji strategii, która ma na celu zacieśnienie relacji z klientami i promowanie wspólnej pracy nad projektami produktów.

Jesteśmy przekonani, że pracując razem nad danym wyzwaniem, zapewnimy kompleksowe spojrzenie na sprawę, uwzględniające potrzeby wszystkich stron. Dzięki temu jesteśmy w stanie znaleźć najlepsze możliwe rozwiązanie w danej sytuacji. Pierwsze rezultaty są już widoczne! Najlepszym przykładem skuteczności tej metody jest ekologiczna torba na zakupy NetBag – nasz produkt roku 2018.

Ekologiczna torba na zakupy NetBag

Dbanie o środowisko jeszcze nigdy nie było tak istotne jak obecnie. Dlatego, chcąc uwzględniać równowagę ekologiczną i aby dołożyć swoją cegiełkę do ratowania lokalnego ekosystemu, wprowadziliśmy do oferty torbę na zakupy NetBag, która odpowiada na kluczowy dla nas trend ECO.

Jest to ekologiczna torba na zakupy wielokrotnego użytku, nawiązująca swym retro wyglądem do toreb z dawnych lat. Torba NetBag jest wytrzymała, uniwersalna, pojemna i stylowa – a do tego nie zanieczyszcza środowiska i ogranicza produkcję opakowań z wyrobów sztucznych. To zdecydowanie produkt, z którego w ostatnim czasie jesteśmy najbardziej dumni.

Wprowadzenie do sprzedaży innowacyjnej siatki HangNet®

W Grupie Nomax wiemy, że przepis na najlepsze produkty zwykle podpowiada sam rynek. To właśnie w odpowiedzi na potrzebę rynkową powstała innowacyjna siatka HangNet, która dedykowana jest dla wyrobów jednomięśniowych nie wymagających formowania, wędzonych oraz długo dojrzewających.

Siatka HangNet® to więcej niż tylko łatwa aplikacja i wysoka wytrzymałość. To zwłaszcza atrakcyjny wygląd produktu przekładający się na lepszą sprzedaż. Nasi klienci używają tej siatki zwłaszcza w procesie produkcji tradycyjnych wyrobów dojrzewających: speck czy szynki typu szwarcwaldzkiego. Wprowadzenie siatki HangNet® na rynek było jednym z najważniejszych wydarzeń minionego roku.

BrandNet® zyskuje na popularności

Wymagający i świadomi konsumenci to dziś nowa rzeczywistość, z którą musi zmierzyć się rynek mięsny. Nowocześni kupujący chcą kierować się marką, którą jednak często bardzo ciężko podkreślić w ladzie pełnej prawie identycznych produktów. To właśnie sprawia, że siatka z tasiemką BrandNet® w 2018 jeszcze bardziej zyskała na popularności. Dzięki niej znikają pośrednicy, a do głosu dochodzi sam produkt i marka producenta.

Nic więc dziwnego, że coraz więcej klientów Grupy Nomax decyduje się na wdrożenie siatki BrandNet®. W ostatnim czasie do grona producentów, którzy chcą podkreślać markę swoich produktów dołączyli chociażby Kabanospol czy Zakład Mięsny Misior z Otwocka, a w najbliższym czasie o odpowiednią ekspozycję brandu zadba także Podlaska Chata. Gratulujemy!

Nowe opakowania dla branży mleczarskiej

Opakowanie ma ogromne znaczenie w procesie decyzyjnym konsumentów – to fakt, któremu nie sposób zaprzeczyć. Odnosi się to nie tylko do rynku produktów mięsnych, ale zauważalne jest także w branży mleczarskiej. To właśnie dlatego w 2018 roku zdecydowaliśmy się na poszerzenie naszej oferty skierowanej do tego sektora.

Szyte osłonki tekstylne dzięki swoim właściwościom pozwalają nadać produktowi mleczarskiemu indywidualnego kształtu i charakteru. Zastosowanie różnego rodzaju szwu nadaje rzadko spotykany, rustykalny wygląd, którego klienci często poszukują. Nasze osłonki świetnie sprawdzają się w produktach takich jak sery śmietankowe, topione czy twarogowe.

Obecność na najważniejszych wydarzeniach branżowych

Doświadczenie nauczyło nas, że relacje biznesowe sprowadzają się tak na prawdę do relacji międzyludzkich. Dlatego zawsze przedkładamy spotkanie twarzą w twarz ponad telefon czy email. Realizując te założenia, na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy nie tylko często odwiedzaliśmy naszych partnerów biznesowych i kluczowych klientów, ale także byliśmy obecni na najważniejszych wydarzeniach branży mięsnej w Polsce i na całym Świecie.

Kongres Mięsny czy Forum Rynku Spożywczego i Handlu w Warszawie, SIAL w Paryżu, Anuga w Kolonii czy Agroprodmash w Moskwie – wszędzie tam z dumą prezentowaliśmy nasze rozwiązania, które zostały świetnie odebrane.

Jesteśmy gotowi na rok 2019!

Wierzymy, że konsekwentną, wytrwałą i ciężką pracą w najbliższych 12 miesiącach uda nam się powtórzyć sukces osiągnięty w roku 2018. Chcemy dalej promować współpracę i wymianę doświadczeń oraz produkować innowacyjne opakowania, powstające w zgodzie ze środowiskiem naturalnym naszego najbliższego otoczenia. Takie właśnie mamy plany na nadchodzący 2019 rok!

Artykuły Podobne

pl

Newsletter

Aktualności. Nowości produktowe. Bieżące wydarzenia

Happy Easter!