Wyróżnić produkt. Budować świadomość marki. Personalizować sygnał wysyłany w świat. Siatka z tasiemką BrandNet® to rozwiązanie dla producentów wędlin, którym zależy na tym, by aktywnie wpływać na komunikację z klientem.
Zakład Mięsny „Misior” z Otwocka jest naszym kolejnym partnerem, który wdrożył siatkę BrandNet®. Firma ma dwadzieścia osiem lat doświadczenia. Jej Zarząd zauważa zmiany na rynku i ma oczy otwarte na "nowe” – mówi Paweł Białkowski, nasz Key Account Manager.
„Prawdziwy smak tradycji w Twoim domu” – wiodące hasło przedsiębiorstwa – zachęca, by ze sklepowej lady wybrać wędliny firmy Misior. A dzięki siatce BrandNet® klient jest w stanie szybko zlokalizować to, czego rzeczywiście szuka.
Misja firmy Misior to wprowadzenie na rynek produktów jak najlepszej jakości ze szczególnym uwzględnieniem ich bezpieczeństwa zdrowotnego – wyjaśnia Izabela Fronczyk, technolog zakładu. - Podczas procesu produkcyjnego przestrzegamy zasad Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Higienicznej. Ku zadowoleniu Klientów i własnej satysfakcji, wciąż dążymy do uzyskania wyższej jakości oferowanych produktów. Wdrożenie siatki BrandNet® wpłynęło na estetykę naszych wyrobów. Logo firmy na tasiemce sprawia, że produkty firmy Misior są teraz łatwiej rozpoznawalne w ladach. Jednocześnie BrandNet podkreśla naturalny wygląd wędliny. Dzięki zastosowaniu siatki można intuicyjnie wyczuć, że dany produkt jest zdrowszy niż pakowany w plastikowe opakowania.
BrandNet® zwraca uwagę. Pozostałe produkty z tradycyjnej lady automatycznie stają się tłem wędliny z tasiemką. Dzięki logo firmy klient od razu widzi, po jaki produkt sięga. Rozpoznaje markę. A jego decyzja o wyborze na pewno nie jest przypadkowa.
LinkedIn @GrupaNomax
Blog Ekspercki Blog
Design Thinking w praktyce, czyli jak ugryźć tradycję we współczesnym zakładzie mięsnym?
Na dzisiejszym rynku produkcji wyrobów mięsnych funkcjonuje wiele sprawnie działających, dużych zakł...
Czytaj więcej