Tradycyjne produkty w nowoczesnym wydaniu – wdrożenie siatki BrandNet®
Producenci, chcący zwiększyć sprzedaż i sprawić, by konsumenci chętnie sięgali po ich wyroby, stoją dziś przed nie lada wyzwaniem wyróżnienia swoich produktów. Trudność tego zadania dodatkowo potęguje specyfika branży mięsnej. Tu produkty prezentowane są nie na półce, lecz w ladzie chłodniczej - praktycznie bez wyróżnienia marki producenta. W ciekawy sposób problem ten rozwiązała Bacówka Towary Tradycyjne, wdrażając nowe opakowanie – siatkę z tasiemką BrandNet®.
Aby dobrze zaplanować strategię promocji produktu, najpierw zidentyfikowano jego mocne strony.
-Podstawową zaletą, którą zapewnia Bacówka Towary Tradycyjne, jest jakość i tradycyjny wyrób oferowanych produktów. Wyjątkowy smak i aromat wędlin zapewniają starannie wyselekcjonowane mięso peklowane z dodatkiem odpowiednio dobranej mieszanki przypraw oraz wędzenie dymem olchowym, bukowym lub jałowcowym oraz rygorystyczne przestrzeganie procedur produkcji – mówi Iwona Kuźmińska-Wątroba, manager Bacówki. Tak przyjęta strategia daje solidną podstawę do dalszego marketingu produktu i zapewnia Bacówce renomę producenta wędlin najwyższej jakości.
Aby w szczególny i nowoczesny sposób podkreślić tradycyjny charakter i wysoką jakość wyrobów Bacówki, zdecydowano się na wdrożenie siatki z tasiemką BrandNet®. Jest to z jednej strony najwyższej jakości opakowanie na wędzonki, a z drugiej – ciekawe narzędzie marketingowe dla każdego zakładu, który dostrzega konieczność aktywnej komunikacji z klientem na każdym etapie procesu sprzedaży. Reklama w miejscu sprzedaży przynosi największy efekt, a produkt z indywidualnym przekazem wygląda zupełnie inaczej niż inne wędliny ladzie tradycyjnej, jest oryginalny i atrakcyjny. Co więcej – na tasiemce podkreślono naturalny i świąteczny charakter wędliny, która przygotowana była specjalnie na Wielkanocne stoły. Trudno o bardziej kreatywny sposób na zwrócenie uwagi klienta na swoje produkty.
Zastosowanie nowoczesnego opakowania wpisuje się także w strategię działania firmy Bacówka, która od lat rozwija produkcję wysokiej jakości wyrobów BEZ GLUTENU oraz linię BEZ KONSERWANTÓW. Odpowiada to najnowszym trendom rynkowym, realizując potrzeby najbardziej wymagających klientów.
W przypadku wdrożenia siatki BrandNet®, wyjątkowe połączenie wysokiej jakości wyrobu i odpowiednio dobranego opakowania okazało się przepisem na sukces udowadniając, że tradycja i nowoczesność potrafią iść dziś w parze.
LinkedIn @GrupaNomax
Blog Ekspercki Blog
Design Thinking w praktyce, czyli jak ugryźć tradycję we współczesnym zakładzie mięsnym?
Na dzisiejszym rynku produkcji wyrobów mięsnych funkcjonuje wiele sprawnie działających, dużych zakł...
Czytaj więcej